30 maj 2008

Majska opravila

V maju sem opravil dve domači opravili.

Zračenje

Za boljše zračenje avtodoma sem se odločil, da v strešno okno vgradim dodaten ventilator. Še kratek postopek (slike):
  • nakup pravilnega ventilatorskega vložka (v mojem primeru za okno Omnistor), dobil sem ga pri Glavanu v Celju
  • odstranjevanje komarnika
  • vstavljanje vložka z ventilatorjem in vijačenje
  • iskanje primernega priključka za elektriko in vezava
  • test delovanja
Za delo sem porabil približno 30 minut.

Plinski priključek

Na naslednje domače opravilo pa sem povabil kolega, ki se bolje spozna na plinske inštalacije. Želel sem enostavno priključevanje plinskega žara, takšno da ni potrebe po prenašanju jeklenke ali zelo dolgi priključni cevi. V katalogu z AD opremo sem opazil omarico v kateri zunanji plinski priključek. In ideja je zaživela.

Vse potrebno sem kupil pri trgovcih (nekaj v A in nekaj pri Glavanu v Celju):
  • dodatni varnostni ventil, ki ga lahko namestim na obstoječe varnostne ventile
  • cev od dodatnega ventila do zunanjega priključka
  • omarico s ključem in hitro spojnim priključkom
  • cev s hitro spojnim priključkom in ustreznim navojem za žar
  • tesnila in še kakšno malenkost

Postopek dela (slike so v galeriji):
  • določanje mesta za omarico
  • vrtanje glavne luknje (10 mm) skozi celo steno (najbolj boleč del postopka - nova luknja v AD)
  • vrtanje manjših lukenj na obodu
  • piljenje robov in odstranjevanje izolacije (slika 1 in 2)
  • nameščanje ohišja (3, 4)
  • dodajanje novega varnostnega ventila (slike: 5, 6, 7) (Mojstri pri Adriji so "blendo" tako močno privili, da sva morala s kolegom vse razstaviti in dodatni ventil priviti izven AD. Seveda je sledilo ponovno priključevanje vseh cevi nazaj na varnostne ventile.)
  • priključevanje gumijastega podaljška na omarico (slika 8 )
  • testiranje tesnjenja (Sledi pregled plinske inštalacije na pooblaščenem servisu.)
  • testiranje žara na novem priključku (slika 9)
Porabila sva okoli 2 uri dela. Največ časa sva porabila za namestitev dodatnega varnostnega ventila.